Truth

Jag är som en del vet en aning höjdrädd, inget förlamande men jag gillar bara inte.^^

 Vad de flesta inte vet är att jag har en mkt större rädsla
som jag inte visste att jag hade förrän i somras.

Var i Norge och hälsade på släkten, alla var och badade. Vattnet var überklart och jag bestämde mig för att dyka ner en bit med cycklop.

 Ca En meter ner ändrar jag mig.

Det var såå djäulsk mörkt där nere, och kallt.  Det enda jag kunde tänka på var vildsinta fiskar ( don't laugh) och andra farligheter. Har aldrig varit mörkrädd men jag får en klump i magen bara av att tänka på djuphavsdykning. :S

Oceangravar ger mig rysningar, vilket gör det svårt att läsa på inför mitt prov, dessutom jagar jag upp mig själv nu med olika scenarier av hur jag blir neddragen i marianergraven.


Herregud nu börjar pulsen skena också / S


Sagt om Stellaa
Postat av: Fliickan

Är också rädd för djuphavsdykning, har testat ett par gånger men jag får alltid panik eftersom att man hör sina egna andetag, man blir så medveten om att man andas och att man inte har luft överallt runt omkring sig längre. Låter töntigt men läskigt är det, haha..

Postat av: sandra

Jag med!Det är så läskigt med djupt vatten. En massa äckliga fiskar och vetskapen om att det är ett stort och mörkt djup under en...usch så otäckt!jättefin blogg du har förresten :D

2007-02-09 @ 19:46:18
URL: http://propert.blogg.se
Postat av: Camilla

Det måste ha kännts as jobbigt. Kommer ihåg när jag badade en gång när jag var mindre och det bara blev mörkare och mörkare.. ingen kul känsla!

2007-02-09 @ 22:05:17
URL: http://camieofcourse.blogg.se/mka/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback