Dilemma

What to wear.

Formell klädsel på EUP invingningen. Det står mellan min Filippa K Kjol, som är väldigt söt och snygg, men en aning somrig/oseriös eller min svarta Stella for H&M tulpankjol. Också snygg och lite mer business.

Kjol et Kjol


CLOSE UP^^

*^^


Får Helt enkelt sova på saken, men inte riktig ännu. Först ska jag läsa lite i
 Boken som inspirerade Serien :)

SATC

Bör påpeka att serien bygger MKT lös på boken. Men den är bra iaf
Tex.
I boken är Charlotte en Engelsk  journalist,som gärna går på sexklubb, Samantha är Filmproducent och Miranda är VD för ett kabel-TV företag. Men Carrie är Carrie iaf :)

/ S


Sagt om Stellaa
Postat av: Carro

Läser du den eng. versionen av SATC?
Är grymt sugen på att beställa den men den översatta hittar jag inte :/

Ha det bra! /Carro

Postat av: sara

Sry, läser den svenska, men har gjort lite efterforskningar och den engelska versionen kan du beställa från adlibris.se och den svenska från bokus.se om jag förstått allt rätt ;)^^

Mkt nöje! /sara

2007-01-18 @ 14:44:38
URL: http://stellaa.blogg.se
Postat av: Felicia

Oh, den boken vill jag också läsa :)

2007-01-18 @ 15:53:17
URL: http://charmingsaturday.blogg.se
Postat av: Jo

du ska ha den svarta såklart...Filippa K kjolen är för somrig, plus att jag tycker bättre om den svarta, tror jag, neeee jag vet inte :)

ursäkta, men vem fan är Felicia och Carro :S ???

Jag är förbryllad, har du andra läsare än jag?!
kom till mig okända människor!!!!

snälla..

2007-01-18 @ 22:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback