More Security


Imorgon är det ledigt :) Sköönt, men måste upp tidigt iaf för "morgonmöte" med Elin L i Mörby

Mörby kanske inte är den bästa platsen i världen
 men man kan köpa  en riktigt stor latte på CoffeCup

 stressar allmänt över EUP, visste inte att det var en så Big Deal :S
Men jag ska ha en bra inställning, man kanske träffar lite trevliga människor iaf.


Men just nu sitter jag mest och sjunger med lite i några bra låtar för mig själv och fundrerar på vad jag ska ha på mig imorgon...Om jag ska till gymmet på eftermiddagen är antagligen mjukisar att föredra men samtidigt är det länge sen jag hade min prickiga kläninng. Svårt. : /

Verkliga i-landsproblem

Kommentera mera / S•





Sagt om Stellaa
Postat av: Jo

jag kommenterar och jag säger:
latten är dyr
hoppas mötet gick bra
jag ringer dig sen

och ps... jag trodde att det var två bilder på sjp först men den ena var ju du! puss

2007-01-17 @ 14:56:52
Postat av: sara

Haha, du vet vad jag vill höra;)^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback