Night

Sov hemma hos Elin K inatt och... vänta nu går vi in. BRB

Okej, en dag senare så har jag äntligen tid att uppdatera :) Har sovit hos Elin Två dar i rad och hon är inte en enkel kvinna att bo hos, tillexempel så får man inte UNDER NÅGRA OMSTÄNDIGHETER flytta ett täcke från en säng till en annan  :S Märkligt.

Anyway, hade inte med mig nån extra lins så idag hade jag glasögonen i skolan för första gången, kändes lite sisådär men såg Kitty på p3-galan igår (hade glömt hur mkt jag avgudar henne) och tänkte att om hon kan ha rosa hår, så kan jag ha glasögon^^

Kitty

Dagens outfit är alltså:
Lite halvpösiga Lee-jeans
Conversen och blå sockor (Myyys)
Svart kofta med litelite paljetter från HM samt svart linne
MaxMara-glajjor
BS-Halsband i guld (bild kommer)
håret är utsläppt och hyfsat rakt, tämjde lockarna igår och det verkar hålla i sig en aning ;)

Väntar på lektion som börjar kl 14.00 men åker nog in till Täby mellan och handlar lite småsaker inför fotbollsresan till Åland, imorgon bär det av :)

/ S

Sagt om Stellaa
Postat av: anna

du är utmanad :)

http://lillhedlund.blogg.se/240107091313_.html

Postat av: Jo

men uppdatera!

2007-01-25 @ 09:11:04
URL: http://violett.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback