Parisienne

Visade den här snygga baddräckten för M och S idag på svenskan.

S-Oj då!
Jag- Vad?
S-Ehh, jaaa, den är lite...
Jag- Vad? Tycker ni inte om den?
M- Jooo den är jättefin, den är bara lite.
Jag- Lite vad?
S- Lite, du vet..(skrattar)
Jag- Porrig?

Gosh 

Att den inte riktigt kommer se ut så på mig kan vi nog utgå från, men ska börja utnyttja gymkortet nu.^^ Denna är kanske inte det bästa när man solar heller men helt klart en vinnare i simhallen när den öppnar.

Paris-resan i  påsk med Farmor, Mormor och Kusin Johanna närmar sig med stormsteg och nu har jag och Jennie bestämt oss för att läsa turistkursen i franska i trean så jag åker dit igen för bara 2000 kr nästa vår.
Lär bli en fullfjädrad Parisienne om jag fortsätter så här ;)


Paris

Snart träning, utomhus med fotbollen. BRRRR.

/ S

Sagt om Stellaa
Postat av: Jo

låter helt lovely, TA MIG MEED!

2007-01-18 @ 22:50:57
Postat av: Malin

Jag har också kollat in den bikinin, tycker den e jätte fin, e den verkligen porrig. Har ju mer på kroppen än om man har en bikini. Men jag säger som du, dags å träna om jag ska komma i den (å det ska se ut som på henne)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback