SRY

Ber om ursäkt för mitt dåliga bloggande, men jag tror iaf inte att mitt lilla uppbrott har
 berört oerhört många ^^

HNY

Här är jag iaf, glad som tusan för det nya året såklart (:




Tänkte vänta med att lägga upp bild på min klänning tills jag har en snygg bild som ger den rättvisa, på en galge ser den nämligen relativt trist ut och bilderna från nyår är i de flesta fall en aning osmickrande för undertecknad :P

Men så länge, här är lite mysiga tröjor som jag fyndade idag.

Myströja   grön/mörkgrön
79kr
Myströja                          grå 79kr
Kofta Lila    (min nya favvofärg) 99kr

3new

Tips för alla er som har lite mkt tid över,
gör en söt inbakad fläta i luggen, är lättast om man har lite lockigt hår (som moi) eftersom det inte syns lika bra om det blir fel^^

Så här såg jag ut i håret när jag skulle ut i fredags

Fläta


Jag gillar :
Min nya lila (mkt lila som sagt) ögonskugga från make up store, microshadow Diva

Tack Elin♥

/ S

Welcome home Jo (:


Sagt om Stellaa
Postat av: Johanna

naaw, tack baby
jag måste blogga mera...så är det bara

2007-01-11 @ 18:36:51
Postat av: Anonym

ska du inte skriva en liten rapport från nyår saris?

2007-01-11 @ 21:27:38
Postat av: jennsan

saaara, vart hittar du alla snygga basickläder? tröjorna ser underbart mysiga ut, och din lila klänning är väldigt enkel samtidigt som det bara lyser gala om den - i like. nå.. var är tröjorna köpta?

2007-01-13 @ 00:43:39
Postat av: jennsan

föresten är jag kär i ditt hår, men det visste du redan :)

2007-01-13 @ 00:44:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback