Beat

Hemma från Täby där jag inhandlade lite smått och gott med Sandra. Bla en ny dagkräm som jag redan efter en nvändning vill rekommendera. Garnier Skin Naturals, hysat billiga och luktar supergott. Finns för alla hydtyper, jag valde FRESH för blandhy^^ Dessutom köpte jag nått roligt vax från Wellaflex som ska ge glans osv, vi får se hur det funkar. Rescention kommer :) Sist men inte minst stod det foundation på inköpslistan, stod och titta på de lita mer FancyFancy grejerna men valde tillslut en gammal goding. Dream Matte Mousse från maybelline, men hör och häpna, en mörkare nyans. Jag är inte längre en 010 Ivory utan en 021 Sand, YAY!

Letade mig trött efter korta svarta finshorts, men inga levde upp till mina förväntningar. Trist med tanka på att jag vet att massa tjejer glider omkring i just såna. Har de slutat tillverkas eller? Fann bara massa som gick till halva låren och fick min, hmm, bakdel att se galet stor ut :/
image395    image394     image396
/ S

Sagt om Stellaa
Postat av: Carolita

Använder oxå den foundation tycker att den är bra, lätt att smeta på..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback