Bored?

Jag är uttråkad. Funderar på att äta lite och sedan åka hem till V. Alltid hittar vi på någonting :)

Känns som att alla åker utomlands i sommar utom jag. Jo och Elin kom just hem från Spanien, Jen är i Frankrike, Sandra är i Grekland, Fia i Italien och näst-nästa veckar åker både Maja och Micke till Bulgarien. Det har länge vart tal om att Jag och Victoria ska följa med men det är så dyrt. Vet inte om jag pallar^^ Just nu ser det ut som resan till Norge nästa vecka med Jo är det längsta jag tar mig i sommar. Alltid spännande att träffa släkten men Vrådal har inte direkt något speciellt stort utbud av nöjen. Fast nu ljög jag lite, vi ska sitta på Straand och dricka öl, bada, leka med småkusinerna och så ska Jo ragga på allt som rör sig. Det har jag bestämt! Om vi orkar kanske vi klättrar upp på vårt fina fjäll men men, det är högst osäkert ;P

/ S

Sagt om Stellaa
Postat av: klara

Jag undrar bara vilken linje på gymnasie du går?

2007-07-12 @ 17:59:48
Postat av: sara

Anonym : Jag går samhällsvetenskapligt program med inriktning samhällsvetenskap. Fanstastiskt spännande inte sant? ^^

Postat av: sandra

yess ja ar i grekland, och sitter vid datan.. fy for mig! hoppas de regnar hemma :)

2007-07-13 @ 16:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback