En dagens, Tack!

På begäran, om än lite sent, kommer en dagens. Fast klockan är bara kvart över ett, men vad kan jag säga, jag lever ett händelserikt liv. NOT^^

DAGENS VILL HA: Hardcore shoppingrunda med fika, måste alla jobba?
DAGENS KLÄDSEL:  Helgrått mysset, MaxMara glasögonen och sporttopp.
Jag är en sexbomb...
DAGENS DOFT: Luktar lite bensin
DAGENS FRISYR: Slarvig knut à la Sara, som vanligt
DAGENS HÄNDELSE: Vaknade innan kl 8, var dock tvungen^^
DAGENS LÅT: Nobody does it better-Carly Simon
DAGENS PLANER: Sy lite, lata mig och kanske sätta i mina linser. Om jag orkar.
DAGENS SAKNAD: M såklart, och kraft att göra något produktivt
DAGENS DUMMASTE: Mitt nagellack, sitt kvar dammit
DAGENS SJUKA: Är typ snuvig
DAGENS DROG: KAFFE
DAGENS ROLIGASTE: Gamla Filmkyssar :)
DAGENS KÖP: Nada
DAGENS GODIS: Inget sånt,måste tänka på beachformen.
 Fast jag åt chips och dipp inatt, Oops.
DAGENS BLÄ: Att det blåser, vill sova på baksidan
DAGENS HUMÖR: Trött men jobbar på positiv anda.
DAGENS (fjortis) ORD:  Älskvärd, ett jävligt älskvärt ord.

/ S

Sagt om Stellaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback