Minnen har jag iaf

Hemma från Sunny Beach nu :) Vet att det är meningen att man ska måla sin resa i rosaskimrande sken och bara prata om hur fabulöst det var. Det skulle jag gärna vilja, men det går inte^^ 
Fjärde dagen blev jag sjuk och spenderade följande tre dagar på rummet med V som var om möjligt ännu sämre. Att ha feber i ett land med 40grader celisius var ingen höjdare, rätt varmt med andra ord men jag låg nedbäddad med dubbla täcken, tjocktröja och feberfrossa!

Blev lite lätt deprimerad men det kändes lite lättare när M kom och tröstade mig och lät mig sova riktigt nära fast det måste varit grymt varmt för honom. Du är så rar

Nåja, jag har shoppat, blivit ytterst lite brun, fått ett par riktigt roliga utekvällar och dessutom har jag sparat en hel del pengar och gått ner x antal kilo eftersom jag inte åt på 3 dagar.Och minnen har jag iaf, här är några :)

         
       
        
       

Brutal ärlighet^^ / S


Sagt om Stellaa
Postat av: Jo

you´re fab!
kvalitetstid när jag kommer tillbaka, det kan du hoppa upp och sätta dig på!
Puss älskling, love you.
ps.
Roberto Cavalli är H&Ms nästa gäst-designer. Du och jag utanför Hamngatan i november?

Postat av: sara

Jo : I know hun :) såklart vi ska det är juh tradition^^

2007-07-30 @ 19:24:43
URL: http://stellaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback