Planer

Jag är stört förtjust i att packa. Kan ägna timmar åt att skriva listor, vika, rulla (rullpacka is the shit btw) och fixa så att allt ligger snyggt och funktionellt. Att packa upp är däremot en pina, då har man ingen resa att se fram emot liksom. Suck. Men saken är den att jag är i desperat behov av en snygg strandtunika till bulgarienresan. 4 dagar kvar people! Helst ska den vara svart med schyssta broderier runt linningen, alla tips uppskattas :) Annars funderar jag på att sy lite själv, har dragit fram min absurt stora hög med ELLE för inspiration men med största sannolikhet blir det en bandeau-klänning eftersom de verkar enklast. Yeahyeah, we'll see.

  
Kan tänka mig någon av dessa från Asos.com. Minus skorna. I Hate them.

/S

Sagt om Stellaa
Postat av: Anonym

Jag tycker du skall sy en egen istället... Ha de bra i Bulgarien!

2007-07-19 @ 22:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback