"They are what they are"

Många av mina vänner känner smått obehag vid tanken på att vara helt ensamma hemma. Jag däremot tycker att det är asmysigt att ha huset helt för mig själv, även om det bara är för ett par timmar när Mami och Papi är på middag ^^ Stort och tomt är det såklart, med massa konstiga ljud men jag har juh tre blodtörstiga hundar (njaa, men hungriga iaf) som kan skydda mig. Har tagit ner laptopen till tv-rummet, mikrat mat (kan juh inte laga så...) och bunkrat upp med ostbågar och äppeljuice. Kollar på DrPhil, han är för härlig. Haha, underhållning på hög nivå!

Ska nog snart kolla på min nya film, "The Pursuit Of Happiness". Tror att den är asmysig men ska kanske spara den om det är något bra på tv ikväll.

Now leave me alone ;) / S

Sagt om Stellaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback