A Movie, a man and some mongolian meat

Igår var jag och såg Pirates of the carribean 3 med M. Väldigt bra var den kanske inte men Johnny Depp är så satans rolig att det var värt  nästan tre timmar stillasittandes i en biostol :)

Nu är det off to Mongolian Bar med V och E. Idag fyller nämligen allra käraste Victoria 18 år. Grattis^^ ;)♥
Orkar inte byta om så det blir samma outfit som i skolan, men jag tar huromhelst med mig kameran för att föreviga denna unika tilldragelse och för att uppfulla mitt nyårslöfte. Att fånga V på minst tre bilder.

Wish me luck / S

Sagt om Stellaa
Postat av: Erica

Lycka till!

2007-06-04 @ 20:40:42
Postat av: Linn

jag älskade dina sko och din väska! allid något =) kramisar!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback