Cheap-Shoes

Här är mina new and oh so cheap shoes :) Ihandlades på skopunkten och kostade sammanlagt 250 svenska riksdaler (YES it's true) Det blev, som ni ser nedan, ett par vita keds-wannabes som jag redan skitat ner samt ett par senapsgula ballerinor med peeptoe. Me like.


   


/ S

(jag vet att de kommer ge mig skavsår och falla i bitar om ca 2 veckor men who cares^^)

Sagt om Stellaa
Postat av: jennie

baah, jag brukar inte gilla peeptoes men de var skitsöta!

Postat av: Lollo

Finns inte de vita vita i svart så man inte behöver smutsa ner dem medesamma? Har bara för mig de, men de kanske inte var dem^^

2007-06-14 @ 20:55:15
Postat av: sara

Lollo: Joo då :) Men jag lever lite farligt^^

2007-06-14 @ 21:49:09
URL: http://stellaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback