Fia reads my mind

Sitter hos Sofie nu som kom med det fantastiska förslaget att vi skulle fara till Arninge och shoppa loss på billga skor :) YEY! Svarade jag och kutade snabbt som vinden ner till henne^^ Nu väntar vi bara på att hennes mami ska komma hem. Medans kikar jag på skopunktens hemsida för inspiration :) Ett par schyssta rem-sandaler med låg klack eller ballerinor kanske? Fast pumps är aldrig fel. Hihi, vad dum jag är, kan juh köpa alla tre ;)


/ S

Sagt om Stellaa
Postat av: veronicasblogg

vad blev det för skor då :D ?

Postat av: Anonym

:O I vilken prisklass tänker du?

2007-06-12 @ 20:55:09
Postat av: sara

Veronica: KOlla nya inlägget :)
Anonym: Jag tänker mig BILLIGT^^ kolla nya inlägget du med :)

2007-06-14 @ 20:37:13
URL: http://stellaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback