I'm done

Tänkte sitta i solen med en sjyst Hallon-Milkshake men det visade sig att det var fler än jag som gillade det och eftersom jag inte ä ett stort fan av insekter så gick jag in och knåpade ihop rese-outfiten som jag nämde i förra inlägget istället. Blev lite knasigt med olika lila nyanser men jag gillar det :)

image349

/ S

Sagt om Stellaa
Postat av: Linn

Kolla in vinnaren imorgon =)kanske är det du som vunnit =) kram

Postat av: Carolina

Jag gillade verkligen skorna. Var finns dom?

2007-06-03 @ 21:48:02
Postat av: Sara

Carolina: Keds kan du köpa på keds.com eller på asos tror jag :) men de brukar säljas på nilsson också, men kanske inte just de lila :P

2007-06-04 @ 12:38:36
URL: http://stellaa.blogg.se
Postat av: C

Okej, tack =)

2007-06-04 @ 19:38:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback