Inköp och annat

Igår köpte jag världens sötaste klänning på HM, tänker däremot inte lägga upp någon bild ännu utan istället ska jag spara den till skolavsutningen. Den är verkligen beyond snygg, den är liksom  "oh kära nån så söt att jag aldrig vill bli sedd i något annat någonsin igen" och mer därtill. Är lite förtjust i den som ni kanske märker ^^

Hade sleep-over hos Jo igår med henne och Elin l. Imorse hade vi seriös stekning i ca en kvart innan vi inte orkade mer. De är och golfar nu medans jag fick åka hem och ha det tråkigt eftersom jag har helvetesmatch i eftermiddag. Suck, jag kommer avlida i värmen.
Men som tur är håller vi på och fyller vår fula lilla pool, ska städa undan lite och sedan gå ner och ta mig ett svalkande dopp så jag vaknar till! :)

/ S

Sagt om Stellaa
Postat av: Evelina

Jag blir också alldeles, vad ska man säga, överglad när jag tänker på hur perfekt min klänning e ;)

2007-06-06 @ 13:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback