Let the sunshine in

Istället för att åka till skolan idag för betygssnack så bestämde jag och M att vi skulle ta det lungt och bättra på brännan, som i mitt fall är obefintlig. Så istället blev det en heldag på badberget där vi fick sällskap av hela brottbys fjortisar. Mkt underhållande^^ 

Men jag har ett problem, eller det rör sig snarare om två problem.
 
Problem 1 är att min rygg är RÖD eftersom jag inte har vett nog att smörja in mig. Mkt dumt med tanke på att jag är småfräknig, har rött hår (på riktigt) och ljus hy.

Problem 2
är att solen låg på mot min högra sida vilket har lett till att den vänstra sidan av min rygg inte är brun/röd alls.

Med andra ord är halva ryggen vit och andra halvan röd. Enormt attraktivt...


Tack Gud för kylbalsam / S

Sagt om Stellaa
Postat av: jennie

som en polkagris ;) hoppas ni hade mysigt. vi ses på måndag my love


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback