Midsommarnatts dröm

Glad Midsommar :)


Snart är det dags för sillunch med mami och papi (utan sillen för mig) sedan bär det av till Vallentuna. Just nu sitter jag i  min lillasysters rum eftersom min lilla laptop har bestämt sig för att den inte jobbar på helgdagar. Mystiskt.

Anyway, här är lite gamla sommarbilder. Vissa heta andra inte så heta. Enjoy! ^^

          

/ S



Sagt om Stellaa
Postat av: Michan

Fina bilder! Själv föredrar jag dock den från förr. :) Ha en bra midsommar Sara, vi ses säkert!

2007-06-22 @ 16:16:52
Postat av: Anonym

:O Rider du eller e de ngn annan?

2007-06-25 @ 01:06:49
Postat av: sara

Anonym: It's me ,Fia, Elin och Hanna om jag minns rätt :) Jag har röd tee och rider på den feta bruna ponnyn^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback