Ordinary?

Var som sagt hos Vi tidigare idag och jag måste bara få påpeka hur galet bra hon är på att laga mat. Helt obergripligt för mig att den kvinnan kan ställa sig och slänga ihop en kycklinggryta eller improvisera fram en potatisgratäng. WTF. Jag skulle inte ens kunna koka ett ägg om så mitt liv hängde på det (eller jo, om jag får använda vår äggkokare).

Hon är verkligen wife-material medans jag mer är en sån där tjej som inte är särskilt bra med barn och fullkomligt handikappad i köket. Skulle antagligen passa bättre som hemlig älskarinna än fru.

Är det en bra sak eller borde jag oroa mig?

/ S

Sagt om Stellaa
Postat av: Anonym

lugn sara det finns faktiskt mattanter man kan anställa..

2007-06-20 @ 13:25:56
Postat av: Katrin

Men du ska nog inte oroa dig, hoppas jag. För om du ska oroa dig, så vet jag inte vad JAG ska göra.

2007-06-20 @ 13:35:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback