Stora Skuggan

Igår kom min kusin till mig för lite kvalitets-tid innan hon drar och tågluffar :) Väldans trevligt med mys på bryggan, skräckfilmstittande och en hel del prat. Gick upp relativt tidigt eftersom jag hade åh-let's-skaffa-bra-sammanhållning-i-klassen dag vid Stora Skuggan. Riktigt mysigt var det trorts att vädret kunde vart bättre. Vi spelade kubb ( I Hate Kubb Men Men) och gullade med vår mattelärares ursöta bebis^^. Duktig som jag är lyckades jag få honom att gråta men jag hävdar att det berodde på något annat än att han inte gillade min charma-bebis ljud, för de är fantastiska^^

Massa roliga bilder blev det också, bla en personlig favorit på en hoppande Jennie ;P


/ S

Sagt om Stellaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback