Vendredi

Har hjälp mami att städa det sista innan broderns studentmottagning i eftermiddag. Lär bli en trevlig fredag med utspring, flak-åkande och mottagning med alla söta småkusiner :) Sen bär det av till Vallentuna på kvällen.

Sitter och funderar som bäst på vad jag ska ha på mig nu, det bör juh inte vara något överjordiskt fint med tanke på hur det lär gå till på flaket. Jeans och tröja känns trist men jag har absolut inte lust att förstöra någon av mina klänningar. Yeahyeah, vi får se helt enkelt.

/ S

Sagt om Stellaa
Postat av: vickan såklart !

hello! vet du..jag har städat ur min garderob..såå nu får du plats med kläder här också, å inte bara tandborsten :P
ses imorgon my lööööööv !

2007-06-02 @ 02:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback