Vilken härlig dag Darlings

Vaknade just, M ligger bredvid mig och pratar i sömnen igen. Denna gång om att döden skulle ta honom och att det var för farligt för mig. YeahYeah, jag bloggar istället då^^
 
Drog ut en tand i Torsdags. Jag ska som bekant bli en miss Braceface. Inte så roligt att få tandställning så sent men jag tackar papi från djupet av mitt hjärta iaf eftersom CP-FOLKTANDVÅRDEN inte vill bekosta den. Gracias.
Träffade
Alexandra efter min skräckfyllda upplevelse hos tandläkaren, hon hade också halva munnen bedövad och så lika ynklig ut som jag, kändes bra med lite stöd när man gick genom centrum. Ensam på tåget fick jag en hel del blickar eftersom jag hade bomull i hela käften och min ena mungipa hängde vid knäna. Kändes det som iaf.

Anyway, nu är det en ny dag och ikväll är det fest. Ska försöka uppdatera mer men Hey, jag har rätt till lite sommarlov också :)

/ S

Sagt om Stellaa
Postat av: Jo

hello darlo... stackars!
menmen, käften blir fin iaf :))
Nu ska elin och jag kila ner till stranden (och jajamensa utn tvekan och självklart har jag redan bränt mig)Saknar dig brutalt mycket!
Puss & Peace i hettan...
Hasta Luego!

2007-07-04 @ 10:21:10
Postat av: sara

Jo: Det är verkligen synd om mig, ska dra ut en till imorgon, buhu :(
Saknar er darlings, bli inte för bruna!^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback