What the F***

Jag är så laaat. Har stekt på baksidan hela dagen och nu ska jag packa ner en BIG SIZE ostbågepåse och åka till Jo och kolla på One tree hill med henne och Elin. Som tur är har Jo en utomordentligt festlig studsmatta som man kan hoppa bort allt fett på. Problemet är att hon inte vill hoppa med mig så ofta. Men det gör inget för då brukar jag hoppa med hennes 13åriga lillsyster. Vi ligger liksom på en mer jämbördig nivå när det kommer till att tex hoppa studsmatta, bada eller ha dyk-tävlingar.

Jo har inget barnasinne kvar. Shame on her^^

/ S

Sagt om Stellaa
Postat av: Anonym

Snälla Sara, du har blivit så seg på o blogga. Blogga mer... =) Bara för du e så rolig ^^

2007-06-27 @ 19:49:52
Postat av: Amanda

Har inte kollat din blogg på länge, men sist så vare de här inlägget om Stockholm o jag vill bara påpeka hur roligt o bra det var! Har verkligen hjälpt mig som nyss flyttat hit från GB, så de var tur jag kom ihåg det.

2007-06-27 @ 23:39:19
Postat av: sara

Anonym: Hihi, tacki^^
Amanda: Vad roligt :) Ska ner till gbg själv snart, så tips från inbitna göteborgare är välkomna!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback