Hard to get

Var på Handbollsmatch idag, det är en svår sport att förstå. Man kan göra 25 mål och förlora iaf. Som tur är hade jag Jennie och Elin där som kunde förklara för mig.
Ikväll har det dessutom vart maraton-fika på Café 60. I 4 timmar satt vi där och smuttade på våra KaffeLatte och pratade om det mesta. Här är två minnes värda stunder från kvällen som involverar mig själv och mitt sällskap. ;)

Sara: Vad är din grej?
Jo: Va?!
Sara: Ja, alltså min grej är att vara rolig.
Jo: Nej vännen, din grej är att ha roligt...


Lite innan, på väg till tunnelbana säger Elin något fantastiskt roligt vilket reulterar i ett gällt skratt från mig.

Elin: Men TYST! Folk kan ju tro att du är...i fara.

Mkt mer sades men det var (om möjligt) ännu mer internt än ovanstående.^^


/ S



Sagt om Stellaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback