Kuriosa

Har suttit hos Elin och haft ett longtalk med henne och Jo om livet, skolan, kläder och andra nödvändigheter.
Har tillslut blivit inspirerad att skriva ner lite lustiga saker som ni kanske inte visste om mig.
Inte så kul för alla som inte känner mig eller de som känner mig väldigt bra(you know who you are), men alla därimellan har otroligt spännande läsning framför sig ;)^^

1) Jag är en aning paranoid och inte så lite vidskeplig. Jag gillar ojämna tal, hatar A-brunnar och kan inte gå på 
sk. "skuggskarvar". Ledord : Våga vara neurotisk!

2) Jag har ett seriöst problem med överanvändning av ^^-tecken samt ordet  "Satan"

3) Jag gillar gamla filmer, vi talar typ svartvitt nu ("Oh My" sa just alla fjortisar) De får gärna handla om krig av någon lustig anledning.

4) Om jag går med en lite grupp människor gillar jag att skutta före (I don't walk, I skutt) och visa vägen, även om jag inte vet vart vi ska.

5) Jag skrattar gällt och nyser smått vilket orsakar stor irritation hos många.

6) Jag gillar inte semlor men älskar gröna oliver.

7) Kan seriöst i princip varenda reklam som går på Tv. Det är inget skämt och om det vore det skulle det inte vara kul.

8) Är en outsinlig källa av onödigt vetande. Som när internationella vegan-dagen är (1/11), att Typewriter är det längsta ordet man kan skiva med tangenterna i en rad på tangentbordet, att det är fysiskt omöjligt att slicka sig på armbågen, kvinnor blinkar nästan dubbelt så mkt som män och 9/10 försöker slicka sig på armbågen när det läser detta ;)^^


Något att tillägga?/ S

Sagt om Stellaa
Postat av: Anonym

hmm..att du säger såååft alldeles för ofta, att du kan sjunga som mössen i askungen,att du är besatt av Carrie i sex and the city,att du alltid har en gin&tonic, vittvin elelr vodka i väskan, att du ofta shoppar upp dina pengar på kläder så att du inte har några pengar kvar när jag kommer med mina bra ideer om att åka till tex carmen eller roberts, men som tur är vet ju jag att jag bara behöver bjuda dej på en cider, sen kommer mysSara fram !
( det är faktiskt inte omöjligt å slicka sig på armbågen..tex gubben i Kizz skulle klara det lätt)

2007-03-17 @ 13:49:41
Postat av: Anonym

hmm..att du säger såååft alldeles för ofta, att du kan sjunga som mössen i askungen,att du är besatt av Carrie i sex and the city,att du alltid har en gin&tonic, vittvin elelr vodka i väskan, att du ofta shoppar upp dina pengar på kläder så att du inte har några pengar kvar när jag kommer med mina bra ideer om att åka till tex carmen eller roberts, men som tur är vet ju jag att jag bara behöver bjuda dej på en cider, sen kommer mysSara fram !
( det är faktiskt inte omöjligt å slicka sig på armbågen..tex gubben i Kizz skulle klara det lätt)

2007-03-17 @ 13:50:50
Postat av: Anonym

hmm..att du säger såååft alldeles för ofta, att du kan sjunga som mössen i askungen,att du är besatt av Carrie i sex and the city,att du alltid har en gin&tonic, vittvin elelr vodka i väskan, att du ofta shoppar upp dina pengar på kläder så att du inte har några pengar kvar när jag kommer med mina bra ideer om att åka till tex carmen eller roberts, men som tur är vet ju jag att jag bara behöver bjuda dej på en cider, sen kommer mysSara fram !
( det är faktiskt inte omöjligt å slicka sig på armbågen..tex gubben i Kizz skulle klara det lätt)

2007-03-17 @ 13:57:34
Postat av: Anonym

hmm..att du säger såååft alldeles för ofta, att du kan sjunga som mössen i askungen,att du är besatt av Carrie i sex and the city,att du alltid har en gin&tonic, vittvin elelr vodka i väskan, att du ofta shoppar upp dina pengar på kläder så att du inte har några pengar kvar när jag kommer med mina bra ideer om att åka till tex carmen eller roberts, men som tur är vet ju jag att jag bara behöver bjuda dej på en cider, sen kommer mysSara fram !
( det är faktiskt inte omöjligt å slicka sig på armbågen..tex gubben i Kizz skulle klara det lätt)

2007-03-17 @ 14:00:07
Postat av: Anonym

oj då det kom lite många inlägg..förlåt

2007-03-17 @ 14:00:36
Postat av: Anonym

haha jag slickade mig på armbågen, eller aa snarare försökte ;)

2007-03-19 @ 16:51:10
Postat av: Anonym

jag försökte också... Och ha, blinkartjejer mer? fett kul!

2007-04-29 @ 17:07:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback