Le fabuleux destin.

Idag blir det Hello Kitty-tröjan jag köpte igår. Fin.

Missade bussen så nu missade jag även franskan, lite skönt men ganska onödigt eftersom jag ändå var upp i tid,
mais c'est la vie^^

Fick lite tid att blogga samt koka kaffe anyway, så lite bra var det juh ;)

   

Och så lite godingar från
tjyvlyssnat.se

Två tjejer ~18 sitter på bussen och diskuterar.
Tjej 1: Asså, jag blir så trött, min mamma är så himla jobbig liksom, hon bara tjatar och kräver en massa saker hela tiden. Hon är en sån himla bitch ibland.
Tjej 2: Ja, din mamma är faktiskt rätt bitchig.
Tjej 1: Vafan, sitter du och snackar skit om min mamma? Jag trodde vi var kompisar!

Ett gäng gymnasietjejer ~16. sitter vid ett bord, och diskuterar länder som de kan välja till ett arbete.
Tjej 1: Palestina, är det ett land?
Tjej 2: Nej, det är ju en sjal!
Tjej 1 och resten vid bordet tittar skeptiskt på Tjej 2.
Tjej 2: Ja, du vet, en sån där svart-vit?

En tjej ~16 sitter bredvid en flicka ~10, de verkar vara systrar.
Tjej ~10: Vem är du kär i?
Tjej ~16: Ingen?Är du kär i någon?
Tjej ~10: Ja, i han den blonda som sjöng i lördags?
Tjej ~16: Menar du Magnus Carlsson? Men han gillar ju killar!
Tjej ~10: Ja? Det gör ju jag med?



/ S



Sagt om Stellaa
Postat av: Anonym

Två unga killar sitter och diskuterar en fest som den ene har varit på.
Kille 1: Och så fixade han värsta holken!
Kille 2: Vadå? Skojar du? Varför grejar han en holk på en fest?
Kille 1: Uh, för han kände för det? Frågade om jag ville vara med, sa nej!
Kille 2: Vilken snubbe, bygga en fågelholk på en fest?

2007-03-17 @ 14:09:38
Postat av: Anonym

Ett par ~25 sitter tillsammans. Killen skriver på mobilen och tjejen tittar på en bebis i en barnvagn längre fram.
Tjej: Åh, kolla bebisen!
Kille (sneglar dit hon pekar, fortsätter skriva): Ja.
Tjej: Men kolla då.
Kille: Ja?
Tjej: Jag vill ha!
Kille (funderar en sekund och reser sig sedan lugnt): Okej, jag ska fråga henne.
Tjej: Va? Vad gör du?
Kille går fram till mamman som tittar upp.
Kille: Ursäkta, min flickvän skulle vilja ha din bebis. Kan du tänka dig att byta den mot något?
Mamman (ler): Jasså jaha. Nej du, jag tror inte det.
Tjejen rodnar och är knäpptyst.
Kille: Okej, tack i alla fall (går tillbaka till sin flickvän). Hon sa nej.
Tjej (lågt och generat förmodligen av alla blickar och spridda skratt): Du är inte klok!
Kille: Jag vet, älskling.
Killen lägger en arm om hennes axlar och fortsätter skriva.

2007-03-17 @ 14:14:26
Postat av: Anonym

Gymnasiekillar som halvkänner varandra, försöker upprätthålla någon form av konversation.
Kille 1: Alltså har du läst Da Vinci-koden då?
Kille 2: Ja för fan. Jävligt bra bok alltså.
Kille 1: Jävligt bra. Man lär sig grymt mycket historia också.
Kille 2: Ja det är skitbra. Fast det var en sak jag inte fattade då; Vad var det med den där bruden?
Kille 1: Hon den franska?
Kille 1: Nej alltså, hon Jesus var ihop med.

2007-03-17 @ 14:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback