Live and Let Die

Har just tagit en überhärlig promenad i det super våriga vädret. Jag, Jennie och Marika sov nämligen hos Mickan men när de andra åkte till Vallentuna så tog jag mitt pick och pack och gick 3 km hem istället. Är så stolt ;)

Idag ska jag nog in och möta Fia efter att hon slutat, kanske köpa något om jag inte är för pank. Borde spara mina pengar til Paris menmen, jag måste juh ha något på mig i Paris också! ^^

Citat från igår.

Alla sitter vid Mikaelas köksbord och intar en knaprig(!) måltid potatisbullar när Mikaela plötsligt stelnar till och ropar:
FAN! jag glömde diskmaskinen hemma!
Alla dör av skratt.

Jennie och Marika kliver av bussen i Brottby där Sara (
Brottby inföding aka Stellaa.blogg.se) möter dem. Det diskuteras om man ska handla när Jennie ser sig om kring och frågar:
Alltså, finns det nån bankomat här?
Sara dör av skratt

 /S

Sagt om Stellaa
Postat av: Anonym

haha, såklart det finns en bankomat ^^

2007-03-27 @ 12:47:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback