Ömma fötter,minnen och en lila kofta

Fick ett mail idag där det stod att bilderna från nationella EUP-sessionen som jag var på i februari har kommit upp på hemsidan. Spännande.

Skummade igenom de flesta och här har ni några på undertecknad :)

image138 
Sara gillar teambuilding ;)

image139
Bara håret och mössan syns. menmen

image140 
"Okey, Nu tar vi det jävligt lungt!"

image141 
"Varför måste jag alltid vara skottkärra?"

image142
Min mössa och Jag, always together ;)

image143
Me&Anne, General assembly är så satans kul alltså. Snark...

image144 
Anne(my roomie), jag och Jonnie

image145
Jag i mössa igen, sen trillade vi ^^

image146
Min lila kofta! Den ska jag ha imorgon ;) Sitter och antecknar on the big paper btw.
"Talar-bollen" har jag också^^

image147
Z-Zara, hihi, kul pic bara :)


Mina fötter är så ömma, pumps hela dagen och sen fotboll, ouch / S

Sagt om Stellaa
Postat av: börjar på V å slutar på ickan

haha nörd !

2007-03-16 @ 16:17:03
Postat av: sara

Vickan: haha, jag vet ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback