Önskingar

Är verkligen fantastiskt seg idag, stannade hemma från skolan för att dricka te och vila upp mig framför TVn. Men somliga straffas meddetsamma för sina synder. Idag släktes det analoga TVnätet ner vilket i sin tur leder till att man inte kan kolla på digitalTV heller, förrän kl 18. Thank you God.

Så istället blev det promenad med Elin och en liten önskelista. ENJOY!^^


1) Eftersom all min bloggning sker i min säng skulle jag döda för ett underbart överkast som detta, från Indiska.

2000kr= Inte fullt så underbart.

image121 

2) Letar förgäves efter en hängselklänning, Denna från Acne får gärna flytta in i min garderob.


image122


3) Ska övertala Mami att försöka sticka en sån här raring till mig.
 Så söt, lagom liten och halvtöntig till mig :)


image123

4) Har kollat på "That 70's show" hela dagen på nätet, men tveksam kvalité och saknade avsnitt gör att  En DVD-box skulle inte skada.


image124



5) Mysbyxor som matchar DVD-boxen skulle också göra mitt liv lättare ;P


image125

Make a Wish / S

Sagt om Stellaa
Postat av: Sofie

Åh, that 70s-show är ju underbart! =D

Postat av: Olivia

Åh, vilken fin kläning! that 70's show är ju heller inte helt fel!

2007-03-12 @ 15:43:50
URL: http://pluie.blogg.se
Postat av: Anna

hihi din blogg är söt rolig och underhållande på alla sätt o vis =) kram på dig!

2007-03-12 @ 21:02:02
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: emma

acne klänningen var jättefin, stilren & enkel!

Hoppas att du får en bra dag! :)

2007-03-15 @ 12:50:43
URL: http://emmacornelia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback