Åh Nej, inte en lista^^

Ditt namn: Sara
Längd: 169, minstingen i familjen
Spelar du något instrument: Um, Gitarr typ^^
Vem vet mest om dig: Jo, eller Mami maybe
Vad vill du ha just nu: Skor, jag vill alltid ha skor
Vilka sjukdomar har du: Halsont och närsyntehet
Fobier: Jag gillar inte höjder.
Känner du en snygg kille: Ja det är klart
Har du körkort: Nope, kan inte ens starta en bil
Åsikt om jultomten: Han finns och han älskar mig
Vill du gifta dig: Självklart, en snygg klännig och 3 barn tack. sen är jag set for life
Tycker du att du är attraktiv: Muppfråga, jag "har ett speciellt utsende"
Din hårfärg och frisyr: Rödblondt lockigt
Skolväska just nu: Fejkad åslskinn från UrbanOutfitters

Har du glasögon: Ja, på mig just nu
Hur ser din plånbok ut: Söt liten från Camilla Martelius
Favorittv-program: Greys Anatomy (I Love)
När ska du festa nästa gång: Förmodligen nästa helg
Vad köpte du senast: Chips och dipp (döm mig inte^^)
Hur mycket pengar har du: Studiebidrag, men sen är jag en ANING bortskämd
Hur svarar du i telefonen hemma: Jag svara inte i hemtelefonen
Senast kramat: En adjökram till Victoria
Vem sov du hos senast: Hemma?
Stjärntecken: Vädur
Ögonfärg: Blå/grå

Kroppsform: Jag har höfter, let's not talk about it
Kall favoritdricka: Tranbärsaft
Varm favoritdricka: Kaffe
Alkoholhaltig favoritdricka: Om jag får välja? Champagne.
Säger ofta: Vad i helvete?! Men mest skrattar jag :)
Saknar du någon: Johanna, sluta dansa/plugga/leva utan mig
Du fikade senast: På Alberts
Senast sedda film: Tjenare Kungen

Hur känner du dig nu: TRÖTT
Kan du laga mat: Nope, inte ens om mitt liv hängde på det
Vad pluggar du: Samhällskunskap
Vad tycker du om fötter: Bra att stå på
Är du smart:  Folk säger det men många tvivlar^^
Snarkar du: Oh Yes
Är du aktiv i skolan: Knappast
Lesbisk: Nää, varför liksom.
När och varför grät du senast: När jag var full såklart ;)

/ S


Sagt om Stellaa
Postat av: Anonym

Haha, de e bara de smarta som e lite smått dumma ^^

2007-05-06 @ 15:17:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback