Det är lätt att vara efterklok

Om jag fick byta garderob med en kändis så skulle jag absolut välja Rachel Bilson. Hon är lika fin vare sig hon är ute med hunden eller på premiär. Dessutom kan hon det där med att matcha vintage-fynd och märkeskläder.


   

Har haft litelite problem med att bestämma mig om jag gillar sådär halvlånga jeansshorts, men efter att jag såg bilden i mitten är jag frälst. Dags att klippa!

/ S

Sagt om Stellaa
Postat av: Nina

Mmm, blire fult ere ju så praktiskt att man kan klippa lite till sen =)

2007-05-19 @ 20:00:36
Postat av: Jennie

du sara, jag har visat bild nummer mitten ett par gånger i min blogg också.. och hon är verkligen förbannat snygg på den :D

Postat av: Karin

jag vill ha shorts överhuvudtaget.. har shorts-brist:)

2007-05-20 @ 10:28:14
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: Bea

Svar;
Tack desamma!:)
Gör så, brukar besöka din blogg rätt ofta men har aldrig skrivit:) Ska bli ändring!:)

2007-05-20 @ 20:23:28
URL: http://goodiebag.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback