Fn-rollspel

Borde egentligen skriva inlägg till FN-rollspelet nu men jag ORKAR inte^^

Imorgon kl 15:45 är allt detta äntligen över, men innan dess är det massa som måste fixas. Hämta kjol hos Elin, bestämma om vi ska ha sjalar (Men JO Jennie) och såklart, skriva klart alla dessa inlägg.

Så jag gör en sån här igen, allt för att slippa skriva om legalisering av narkotikaklassade läkemedel eller Darfurkonfliken.

Dagens vill ha
: Sovmorgon, men det fick jag inte
Dagens klädsel: Jeans, Converse, randig tröja och svart kofta
Dagens smink: Lite extra brunpuder (inte för att det syns men men)
Dagens frisyr: Halvt uppsatt, lite rufsigt
Dagens händelse: När jag fick Friends-fika (yey!)
Dagens låt: Jag och Jennie har mumlat Braille (Regina Spector) hela dagen.
Dagens planer: Hem och städa.
Dagens saknad: Riktig mat
Dagens dummaste: Eh, Sjöarnas land!
Dagens drog:
Nej tack jag tar hellre en korv ;)
Dagens favorit: Alla som lyckas ringa under lektionstid (E&E!)
Dagens roligaste: Falskleg eller inte?^^
Dagens köp: En penna
Dagens godis: Lite choklad
Dagens humör: Fnittrig
Dagens ord: "Svårlästa"
Dagens Jobbigaste: Nationella provet

/ S

Sagt om Stellaa
Postat av: Pat

hej, är du aktiv i svenska fn-förbundet?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback