I wanna have you babies

Sitter och pluggar Matte och känner mig galet stolt över hur duktig jag är, de som känner mig kan intyga att jag inte direkt är den sortens tjej som kan sätta mig ner och fokusera särskilt länge men jag har jobbat i 40 min nu^^ :) Det är låång tid i min värld så jag förtjänar ett avbrott för lite bloggning.

Saras recept på en lyckad plugg-kväll:

1) Gör det mysigt, ingen vill plugga i en obehaglig miljö.



2) Gör kaffe. Gör.Mkt.Kaffe.
Ha det bredvid sängen i en söt termos eller ännu hellre en sån där snygg termos-kopp^^

3) Gör en spellista. Knåpa ihop en härlig spellista så du får rätt känsla. De här låtarn tex.

Tegan and Sara- You wouldn't like me
Natascha Bedingfield- I wanna have you babies
Blondie- Heart of glass
Lisa Nilsson- Handens fem fingrar

4) Inspiration. Du kan tillexempel ställa fram ett par skor (alt. bild på sko) och tänka på hur många fler par skor du kommer kunna köpa när du essat provet, fått fantastiska betyg och ett jobb med grym lön :)

Lycka till/ S

Sagt om Stellaa
Postat av: Lisa

Jaaa, usch.. tack för medlidandet :)
och tack för komplimangen! :)

Postat av: ENGLAVAKT

hehe tack :)

2007-05-06 @ 22:54:00
URL: http://englaavakt.blogg.se
Postat av: Anonym

Låter bra men inget hjälper mot franskan =/

2007-05-07 @ 18:31:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback