Lång Lista

Nämn något som gjorde dig glad igår:
Ett sms .)
Vad gjorde du kl 8 i morse?
Snoozade mobilen
Vad gjorde du för 15 minuter sedan?.
Tog kort på min nya kjol
Det sista du sa högt?
"LISA, allt som ligger kvar här om 5 min slänger jag!"
Vad har du druckit idag?
Thé, Kaffe, Cola light och en Milkshake. I den ordningen
Vad var det senaste du åt?
7/11-korv. E-U-W
Vad var det senaste du köpte?
Kjol (inlägg kommer)
Vad är det för färg på din ytterdörr?
Vit
Vad är det för väder hos dig just nu?
Grått och trist
Godaste glass-smaken?
Cookie-dough (B&J's såklart)
Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Ja
Sover du tungt?
Ja
Drömmer du mycket?
Ja, helt sjuka grejer
Mardrömmar?
Nästan aldrig
Det första du tänker på en "bra" morgon?
"Jag behöver inte gå upp förrän om 3 timmar"
Det första du tänker på en "dålig" morgon?
"Jag skulle gått upp för 3 timmar sedan"
Vilket ämne är roligast i skolan?
Engelska
Trivs du med ditt jobb?
Vilket jobb?
Favoritklädsel?
Klänning
Favoritlåt just nu?
Nån av Blondie
Vad ser du om du tittar åt höger?
Bild på Jo och Elin
Vad gör dig glad just nu?
Tanken på att det bara är en lektion imorgon
Vad ska du göra härnäst?
Äta middag
Höger- eller vänsterhänt:
Höger, så vanlig att det gör ont
Humör just nu:
TRÖTT
Favoritgodis:
Surisar
Kläder just nu:
Mjukiskläder ^^
Musik just nu:
BWO (radio)
Sommarplaner:
Båtluff, besöka Norge-släkten, kanske Italien med familjen, förhoppningsvis resa till Turkiet och en hel del solning :) Och ett jobb, men det är mindre viktigt
Hur många kuddar sover du med:
5 st
Spelar du nåt instrument:
Gitarr, väldigt dåligt
Morgon- eller nattmänniska:
Inte morgon iaf
Vem är viktigast för dig:
Mina vänner och mina kläder ;)
Bio eller promenad:
Promenad
Är du kittlig:
OH JA
Snarkar du:
Jaa, döm mig inte
Stjärntecken:
Vädur
Äckligaste insekten:
Spindlar
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?
Kunna flyga
Vad vill du jobba som?
Något där jag får uttrycka mina åsikter och slipper sitta stilla länge.
Stökigt eller välstädat?
Vill ha städat, men har alltid stökigt
Skulle du nånsin få för dig att hoppa bungy-jump?
Ehum, höjdrädd
Gillar du att sjunga?
Ja, älskar att sjunga
Anser du att du är stark? 
Stark karaktär, gills det?
Vad gör du om du får hicka?
Blir kinkig, eller fnittrig
Vad längtar du mest efter just nu?
Solen

/ S

Sagt om Stellaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback