Lista igen

Håret blev helt ok :) nu tar jag en paus från läxläsningen och gör en liten lista, för det är så kul :)

Personlighet?
 Fnittrig och rätt snäll, fast lite ondskefull ibland ;)

En miljon kronor, vad skulle du göra?
Vad skulle jag inte göra?
Är du på dansgolvet eller i baren på krogen?
 
Jag sicksackar mellan^^
Dokusåpa?
Är underhållning på hög nivå

Bär du glasögon eller linser?
 Fel på ögonen? You name it and I've got it.

Är märkeskläder viktigt?
Ja.

Fuskat på prov i skolan?
 Mmm

Tatuering/Piercing?
Bara i öronen och i mina drömmar

Vill du gifta dig?
 Såklart, vit klänning och allt

Vill du ha barn?
 Ja. Namn och outfits är redan planerade :P

Vilka länder har du besökt?
 Frankrike, Cypern, Spanien, Holland, Tyskland, Danmark, Norge, England. Och gills Åland?
Bra på att laga mat?
Jag är den minst husliga jag känner. Kan knappt göra mackor till frukost.
Vad har du för klädstil?
 Eh, lite egen I guess. Men inte så fruktansvärt alternativ.

Vad tycker du om rökförbudet på krogen?
Blandade åsikter

Favoritglass?
 BEN & JERRY'S

Tror du på livet efter döden?
Palla.

Vill du gå ner i vikt?
Vafan, vem vill inte det?

Tycker du om sushi?
Nja, skulle vilja gilla det men är osäker.

Har du varit deprimerad?
Cp-frågor, alla är väl lite nere ibland?

Morgon eller kvällsmänniska?
Kväll.

Tror du på livslång kärlek?
Yey, jag är romantiker :)

 Nu blev jag lite förbannad på den här halvknasiga listan. Vem fan har hitta på den liksom?^^ ;)

/S


Sagt om Stellaa
Postat av: Evelina

Haha, nejmen dina listor e kul ^^

2007-05-16 @ 08:13:56
Postat av: NOOLITA - Josefin

bra lista :) listor e skoj!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback