Little miss T-shirt

T-shirts är ett underskttat plagg. Jag älskar söta med roliga tryck på, Asos har en hel bunt med snygga. Tex dessa little miss-tees. För att göra saker och ting lite roligare så paras de nu ihop med den vän som jag tycker borde bära den^^ :)

 
Little Miss Bossy blir helt klart Fia, hon har kört med mig sen jag föddes
Grattis på 19årsdagen bejb!


Little Miss Lucky blir Jennie, för det var tur att jag bytte till hennes, Majas och Sandras klass :)


Little Miss Naughty blir helt klart utan protest, Elin K
Men andra flickor som skulle passa i den är Elin L och Victoria
Mina små snuskisar^^


Little Miss Trouble är Jo, alltid lyckas hon reta upp någon.



Och Little Miss Giggles blir jag, att fnittra är min grej

Ps. Tee's med texter som "I'm Hot", "Ledig", "Your Boyfriend wants me" osv är stora NO-NO's

Om de inte bärs med ironi, eller självinsikt^^ ;)

/S

Sagt om Stellaa
Postat av: jennie

How cute! Ja jag är verkligen lucky som mötte dig :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback