Lords of dogtown

Bra film :) GillaGillaGilla. Häftigt att det är sanna händelser också samt att Tony Hawk gör en lite roll där han inte ens kan stå på en skateboard^^

Attans, jag tor inte att det blir att vi drar in till Kungsan idag, det regnar och är allmänt skitväder. Men fördelen med det är att man har en superursäkt att sitta inne och lyssna hur det smattrar mot rutorna.Mys.Det finns inget bättre än att sitta inne när det regnar och åskar. Är lite konstig kanske men jag minns att jag inte alls tyckte det var läskigt när strömmen gick hemma när jag var liten. Då fick man sitta med Mami, Papi och alla syskonen med massa tända ljus och för en gångs skull socilaisera lite istället för att bara titta på tv. Inget ont om tv.
 I Looove Tv men ibland känns det som att man skulle få en hel del mer gjort om det inte fanns. Vilket antagligen är sant^^

 / S

Sagt om Stellaa
Postat av: Nina

tack så jätte mkt :D

Postat av: Ida

Haha, usch så sant. Jag sitter nästan två- tre timmar, de e fördjävligt...

2007-05-19 @ 19:53:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback