masque fortifiant


image324
Ledig från skolan idag :) Skulle egentligen åkt ner till centrum och gymmat men jag vaknade med sjukt mkt halsont, känns jobbigt att jag aldrig blir riktigt riktigt frisk. Är lite småsjuk mest hela tiden.

Anyway, nu ska jag ner och fixa mig lite frukost. Kanske en smoothie?
Först vill jag bara tipsa om en bra inpackning för er som har slitet, torrt hår och vägrar klippa av en cm. Som jag.

image325


/ S

Sagt om Stellaa
Postat av: Mindy

jaa det är ju alltid bra att unna sig lite ledighet ;D fin blogg btw :)

Postat av: carolina

Jao, tog faktiskt också ledigt idag o laddade.

2007-05-21 @ 18:52:54
Postat av: Anonym

Vem är den där V egentligen, skulle vilja veta lite mer om henne :P

2007-05-21 @ 19:51:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback