MIN SKOSAMLING

På begäran så syns här nedan några av de skor som jag har på mig till Vardags. +2 par finskor som jag kände behövde visas upp :)



Silvriga Ballerinor Från Kappahl (!) 179 kr



Svarta Kilklacksskor med tå i mocka, från Mixage 549kr (Ska ha dem imorgon^^)



Handgjorda tofflor från Kurt Geijer med pärlor. Inköpta i Londan för eh, 30 pund?



Svarta lackskor med konklack. Skopunkten (I love ;P) 249kr



Bruna Palmroth stövlar. Fynd i Mormors garderob



Mina helt klart mest användna skor. Ballerinor från Skopunkten 249kr



Dessa Bruno Magli används EJ till vardags men jag älskar dem iallafall.
Även de fynd ur mormors garderob :)



Älsklingarna inköpta i Paris har ännu inte använts, men snart :) 75 euro

Sedan måste jag erkänna att jag titt som tätt glider runt i på tok för slitna Converse. Men men.
Med på listan hamnade inte mina vita  Björn Borg "sneakers"(för de är tekniskt sett mammas) svarta stövletter (behöver klackas om) och lite småfula skor som inte ska visas för allmänheten ;)

Måste dessutom säga. RIP Mina röda pumps. I miss you

 Lämna inte skor där era hundar kan äta på dem. Ett hett tips!

Enjoy! / S



 


Sagt om Stellaa
Postat av: Jennie

Vad roligt sara :) jag älskar dina paris-skor. Ska jag kanske köra ngt liknande inlägg? Det tål att tänkas på.. vi ses imorn darling.

Postat av: emelie

aw, tack ska du ha :)

2007-05-02 @ 23:16:10
URL: http://emeliehedberg.blogg.se
Postat av: Erica

Jättefint! Fast man blir lite svartis när jag tittar på mina fyra par skor liksom :/

2007-05-03 @ 19:36:06
Postat av: Pat

Ja, Paris skorna var helt bedårande! tyckte om de svarta lackskorna stört mycket också :)

2007-05-04 @ 11:25:50
URL: http://patlin.blogg.se
Postat av: Anonym

Helt klart till bästa inlägg =)

2007-06-15 @ 11:37:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback