Monday, can't trust that day

Vilken Måndag alltså. Ingen var på topp idag utan alla satt mest och stirrade lite halvapatiskt framför sig.
Men nu när jag kom hem så tog jag tag i mig själv och städade undan lite,och nu kom mami upp med nya ELLE också. 32sidor Vintage special, YEY! :)

Vet inte om jag ska börja med den eller kolla på Grey's Anatomy


Vilket dilemma.

image314 eller  image315 ?




/ S

Sagt om Stellaa
Postat av: jennie

ELLE ELLE ELLE
jag var ju som du vet på ikea igår med papi, och bland andra grejer så inhandlades flera ljusrosa pappsamlare (duvet?) som jag ska ha mina Elle-tidningar i :) aaasfint!

Postat av: Nina

Säger emot eftersom jag <3 Grey, men du har väl säkert redan valt^^

2007-05-14 @ 21:36:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback