Out tonight

GF-idag gick bra :) Det enda jag kan klaga på är att jag blir så helvetes nervös när jag ska tala inför människor, får öva helt enkelt^^

Nu ska jag hem till Elin K och fixa mig inför ikväll (rota i hennes garderob), idag ska vi nämligen till Tegel i Täby. Jo protetserade och sa att hon skulle till stan iaf, så vi fick gå skilda vägar ännu en gång :/ Knas.

Glömde att ta en bild på vår superfina Zimbabwe delegation men men, kanske kan det ordnas i efterhand.

 Nu ska jag springa till bussen / S


Sagt om Stellaa
Postat av: Michan

Vad bra att det gick bra idag! Ha det så kul, vi minderåriga satsar på en mysig tjejkväll!
Jag väntar med spänning på ett inlägg om MOI:)

2007-05-16 @ 20:24:33
Postat av: Pia

Eh,asså ingen är intresserad av din outfit lilla gumman, skriv något mer intressant istället! Det finns faktiskt viktigare, som MIG! Eller krigen där ute ivärlden och liknande!!! This sucks...

2007-05-16 @ 20:31:29
Postat av: Vickan

Pia kan dra åt helvete !

2007-05-16 @ 23:15:55
Postat av: Erica

Pia:
Men vem fan tror du att du e då?! Skaffa en egen blogg om ngn nu skulle vilja läsa om idioter som dig! Varför skulle hon skriva om krigen i världen...? Det skulle ju inte precis hjälpa...
Gå o ta dig, för jag vill ialf läsa om hennes oufiter o.s.v.
Skit, slösade typ två minuter på en skitunge som denna, Pia?

2007-05-17 @ 11:53:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback