Overkill

Var i stan med Jennsan idag, hade riktigt trevligt som vanligt, men hela dagen förstördes av att AIK-klacken steg på vår tunnelbanevagn. Suck alltså.  Men Jennie säger det bättre än jag. See for yourself

Angående gårdagen så har jag ett tips. Vin+öronpiercings-pistol är en bad combo. Vaknade med ett nytt hål i örat imorse. Verkade ju som en toppenidé igår men nu gör det lite ont :/

Ikväll skippar jag faktiskt Eurovision och drar ut på krogen med Jo istället. Ska bli trevligt med tanke på att vi ses så sällan nu för tiden. Hon har alltid skola/dans/skola/skola/ännu mera dans och jag, ja jag sitter väl mest vid datorn^^

/ S

Sagt om Stellaa
Postat av: Erica

ONo, man ångrar sig alltid dagen efter ^^

2007-05-13 @ 11:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback