Pago

Sitter i bibliotkeket med Jennie och är asnöjd. Inte nog med att vi har jobbat tokbra under dagen med vårt FN-arbete, dessutom har jag en god Pago och eftersskolan blir det shopping med Mami :)

Dagen började bra också, fick skjuts av Pappa, har min fina klänning och nu sitter jag som sagt här med min Pago och min Jennie^^  Imorgon är det nationella i engelska, som jag helst vill glömma men men. Franskan löste sig juh igår iaf så nu hoppas jag att det går minst lika bra imorgon.

/ S

Sagt om Stellaa
Postat av: Maja

Älskar pago!

Postat av: Jennie

Vi har varit asduktiga idag :) pch du var superduktig på din franska igår, wiie! lycka till imorn :)

2007-05-03 @ 17:21:35
URL: http://kunigunda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback