Ready to go

Bara för att jag har extremt trist så ska jag nu berätta vad lilla Sara ska få att äta under den omtalade utflykten till Hagapaken. Så dra fram anteckningsblocket för jag vet att detta intresserar er så mkt att ni knappt kan greppa det. ;)^^

Världens bästa matsäck:

* En äppel Mer (Godare än vatten och känns nyttigare än läsk)
* En sallad inhandlad på Bilisten i Brottby, i detta fall en kyckling/bulgur men andra sorter är acceptabla. Typ tonfisk eller räkor.
* Yoggi drickyougurt. Ny smak "högtyck" eller "højtryk" som farfar skulle säga
* Brownie. Det säger sig själv. Brownie


image333

/ S

Sagt om Stellaa
Postat av: Emma

Jag har börjat älska yoggi jag med. Vad smakade högtrycksyoggin??

2007-05-28 @ 22:37:52
Postat av: sara

Emma: Högtrycks yoggin var omtyckt av all som smakade :) blandning av blåbär och svartvinbär typ. YUM^^ ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback