Resurser

Sitter med min älskade laptop i sängen och lyssnar på RixMorgonZoo. Världens bästa morgonprogram! ^^ ;)

Idag har jag sovmorgon vilket var underbart skönt, hinner dock inte blogga så seriöst denna morgon eftersom jag fortfarande inte bestämt vad jag ska ha på mig,ätit frukost eller sminkat mig och måste  gå till bussen om 40 min.
Blir nog de gula jeansen bara för att trotsa det fula vädret men hursomhelst...

Godmorgon! / S


Sagt om Stellaa
Postat av: Ellinor

Sovmorgon är aldrig fel! Har jag med idag:)

Postat av: Therese

Mmm, Rix är så skönt o vakna till ;)

2007-05-30 @ 18:32:03
Postat av: Hmmm ^^

Ett tips till en annan morgon, Korv med bröd funkar utmärkt till frukost.. Blir prima med lite extra ketchup på ^^ Plus så ska du sätta på "Vakna med the voice" din satans sötnos ;)

2007-05-31 @ 23:25:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback