Så Jävla Pank

Ikväll ska vi vara hos Vickan och mysa lite. Det blir ofta såna där mysiga sponatnitets-kvällar här ute i Brottby.

Här är lite bilder från den senaste. Ost&vinkväll hos Elin :)

 Elin är min finaste linslus :)

 Alexandra, Olivia, Huvud, Huvud och ett halvt Huvud

 Haha, min favvobild^^

 Det kan inte bli bra bilder varje gång (FÖRLÅT)

 Ihh! Jag tror jag har en Alex i örat

 Så trött, så trött

 Enda bilden där Jennie inte gömmer sig. FIN

 Jo och Emil

 Tack och Godnatt.



.

Sagt om Stellaa
Postat av: Michan

Jag väntar med spänning på inlägget om MOI (:

2007-05-11 @ 18:52:39
Postat av: Alexandra

hahaha vilka fina bilder. Jag gillar inte stolar med rull på :) haha

Postat av: Nina

Gillar din pyjamas :)

2007-05-12 @ 17:50:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback