Sara på uppdrag i verkligheten

Kom hem från Fias mottagning för en stund sedan, eller en stund var kanske att ta i. Snarare ett par timmar. Drog nämligen med mig Elin och Jo hem för seriös flummning på hög nivå i mitt mysiga rum :)

Här nedan är lite bilder från mottagingen. Tagna med min fabulösa (älska det ordet, tack Andrea!) mobilkamera och med en snitsig beskrivning av vad som sker^^


 
Love is in the air?


Elin kör sitt tokheta "no more miss braceface" leende och jag gömmer mig bakom glaset


Fia och Robin, aka Studenten och Hennes Man^^


Vattenkrig, anyone?


Nedklottrad studentoverall.


Elin i fin klänning ståendes under Pinjatan (Hur stavas det? Hjälp)


Fia tar i från sina student-tår

/ S


Sagt om Stellaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback