Söndag morgon


image331Jag ber ödmjukast om ursäkt för att jag är sämst i världen på att uppdatera men jag ska definitivt  bättra mig :)

Har haft en superbra helg men tyvärr så kommer denna eftermiddag vara galet jobbig. Vädret är fantastiskt men jag ska sätta mig i en bil och fara till Knutby (Ja, Knutby!) där ska vi spela match och jag är som vanligt bakis och otaggad. Sedan ska jag sätta mig i en bil igen med en hel del svettiga bsk-damer, för vem vill stanna i Knutby och duscha liksom? OjOjOj.

såhär känner jag mig, übertrött och rätt förlorad i min egen värld. Och så saknar jag mössan.



/ S

Sagt om Stellaa
Postat av: Jennie

haha good luck hun'

Postat av: Nina

Tycker bilden var fin. Du ser... Tankfull ut?

2007-05-28 @ 22:58:30
Postat av: Nån knas

Den mössan har du sett för sista gången ^^

2007-05-29 @ 21:36:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback