Väsk-Extas

Skulle bara ner och hämt den bärbara telefonen så jag kunde disktera Johannas Skåne-äventyr när jag såg denna söta skapelse i mina föräldrars rum. Det visade sig att mami hittat den tidigare samma dag och att senaste gången den såg dagens ljus var under hennes Londonresa för ett antal år sedan.

Gillar axelremsväskor så den pasar bra, sedan var den inte alls nött eller trasig. Är lite tveksam till spännet men men, jag är inte så kräsen :)

      


/ S

Sagt om Stellaa
Postat av: Sara

Jag gillade färgen på väskan :)

Postat av: jennie

va roligt! älskar när man är hemma hos mamma eller pappa och hittar nåt gammalt i nån vrå som blivit bortglömt..!

2007-05-20 @ 21:23:04
URL: http://jenniehaglund.blogg.se
Postat av: Evelina

Mmm, de e så kul o liksom bara få det serverat ;)
(Äntligen bloggar du =))

2007-05-21 @ 09:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Vad heter du?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback